~به نام خدا~

سلام قشنگای من.سیسو هستم،بعضی ها هم به اسم کیم آیدا میشناسنم"-".

دوستای قشنگم من یه راه دارم تا به خانوادم بفهمونم نمیخوام پزشک بشم و بفهمونم که علاقم نجومه و هیچ ربطی به زیست و پزشکی نداره...حقیقتا برای این کار فقط این راه رو دارم که توی المپیاد نجوم شرکت کنم-

برای اینکه بتونم به یه جایی برسم باید از خیلی چیزا بزنم.مثلا همین بیان و کلا فضای مجازی،البته که نمیشه فضای مجازی رو کامل به روی خودت بست ولی میشه به حداقل رسوندش"^"،بنابراین این چیزایی که گفتم من ممکن که نه،حتما مدت زیادی قراره توی بیان نباشم.اگر کسی مایله با من ارتباط داشته باشه بیاد خصوصی تا آیدی تلگراممو بدم بهش.حداقل تا فردا شب ۲۰/۸/۱۴۰۱دیگه بعدش نیستم که بتونم بهتون آیدی تلگرام بدم و لطفا به هر کسی هم که میدمم لطفا دیگه بعد رفتنم به کسی نده♡

و ممکنه هم دیر به دیر جوابتون رو توی تلگرام بدم ولی بلاخره میام میدم@_@

آره خلاصه...همتون رو دوست دارم.امیدوارم تک به تکتون به هر جایی که میخواید برسید و موفق بشید!

کامنتای این پست رو هم باز میزارم تا حداقل باهم خداحافظی کنیم*^*

منو یادتون نره هاااا:"💚🌜