اگه یه روزی بهت این فرصت داده میشد که کتاب زندگیتو بزارن جلوت و هر چیزی که توش نوشته شده رو پاک کنن و بگن بیا این قلم خودت بنویسش چی مینوشتین توش؟ (به سوالا جواب بدین )

 

1)دوست داشتی اسمت چی باشه؟

شاید گندم،یا نگاه.

2)دوست داشتی پدر و مادرت کس دیگه ای باشن؟

نه!اینا خیلی دوستم دارن.

3)دوست داشتی کجا زندگی کنی؟

همینجا ایران.ولی اگه شهر باشه شهر خودم شیراز.

4)دوست داشتی تو چجور خونه ای زندگی کنی ؟ (محیط خونه منظورمه )

خونه ای که چهار کنجش فقط درخت و سبزی و گل باشه و البته نماش هم از سنگ باشه.

5)دوست داشتی چه شکلی می بودی؟ (هر چیزی که تو ظاهرتون میتونه باشه )

عا من قیافم عروسکی کلا چهرم اینجوریه-کشیدم به خالم- . هیچ تغییری نمیخوام ایجاد کنم.

6)دوست داشتی تو چه رشته ای تحصیل میکردی؟

با همینی که هستم حال میکنم.

7)دوست داشتی ایندت چه شکلی میشد ؟

کارمند ناسا؟-خیلی یه جوری شاید بنظر بیاد ولی من آینده رو فقط تو ناسا شاغل بودن میبینم-

8)دوست داشتی چه اخلاقیاتی داشته باشی و چه اخلاقیاتی نداشته باشی؟

دلم میخواد کمتر وابسته باشم،و البته کمتر تنبل.از باقیش راضیم.

9)دوست داشتی چه مهارت هایی داشتی؟

مهارت؟عام،شاید کمانچه زدن.البته اگه مهارت حساب میشه.*همون اولش میخواستم برم کمانچه ولی مامانم گفت برو سه تارT-T

10)به نظرت اگه خودت تقدیرتو مینوشتی از اینی که الان هستی بهتر میشد وضعت؟

صددرصد :دییییی

11)به نظرت میتونی خلاف اونچه که برات تقدیر شده رفتار کنی؟

من به تقدیر اعتقاد ندارم،؛سو بلی!

12)از موقعیتی که الان داری راضی هستی یا دوست داشتی واقعا این قلم دست تو بود و تو تقدیر میکردی؟

نه راضیم نه ناراضی، ولی خب دلم میخواست اگه تقدیری وجود داشت خودم نوشته باشمش!

13)به نظرت چه زندگی خوبه؟ تعریفت از زندگی خوب چیه؟

اخ که سخت شد،چون خیلی سخته میگم شخصیه و جواب نمیدم.

.

.

منبع